Ravelgrund

Vi tillbringade tre nätter på härliga Ravelgrund, HSSS, klubbhamn. Vi gick från Skärså, 14 distans, med Tindra bakom oss. Hamnavgiften är 50 kr och vill man basta i bastun med Jungfrukustens finaste vy kostar det 20 kr/person. Vi hade varma, soliga dagar. Varmt i vattnet och jag uppnådde mina 3000 m simning under semestern! Vi hade fantastiska kvällar med spektakulära solnedgångar. Vi åt gott, bl a ättikströmmingen från Skärså. Peter och jag provade SUP paddling. Mitt första försök, och jag ramlade inte I!
Nu har vi dålig uppkoppling så bilder kommer senare!













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cattenick

Två nybörjare på en segelbåt. Ingen av oss hade seglat tidigare, men det hindrade oss inte. Nu seglar vi - så gott vi kan!

stats counter

RSS 2.0